četrtek, 2. maj 2013

Vabilo na krst ?

Vabilo na krst? Bi šlo? Mislim, da je primerno - za punčko v vijola/pinki izvedbi. Nekako spominja na krstno oblekico. Morda bi za fantka lahko naredila kaj v modrem.

Je pa gotovo primerna voščilnica za novorojenčico, malo princesko.



Prijavljam na izzive:
#17 Shaped Cards @ Charisma Cards Challenges
#84 anything Goes @ Bearly-Mine Challenges
#138 Anything Goes @ Make it Monday
Day 117 Emboss it @ 365 Cards

Hvala za obisk. Več fotografij na FB strani.

p.s. Se pa moram ohvalit, da sem odprla tudi svojo Etsy trgovino. Zaenkrat imam v prodaji samo 2 voščilnici. Imam v načrtu naložit še nekaj drugih izdelkov ampak ne najdem časa za vse ;-)

13 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Domiselno in lepo,
zelo primerno
lp Tamara

Cat's sCrap pravi ...

What adorable small dresses ! Too cute ! Very original shape. Well-kept work ! Bravo !

Thanks for joining us at Charisma Cardz this week and good luck !

Hugs from France.
Catherine.

Andreja pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Andreja pravi ...

Zelo lepo vabilo in oblekice si lepo "skreirala" :-))
Hvala ti, ker sodeluješ na izzivu BearlyMineChallenge!

Andreja pravi ...

Zelo lepo vabilo in oblekice si lepo "skreirala" :-))
Hvala ti, ker sodeluješ na BearlyMineChallenge!

Renate pravi ...

These are just adorable!
Thanks for joining us at Charisma this week! :)

Grandma Bonnie pravi ...

Keti, i see your cards are so sweet, i love the shapes and embossing. Great seeing you on MIM!

Danica pravi ...

Lepa vabila.
Lp Danica

Unknown pravi ...

I love the shape of this card and the embossed design is fabulous. Thanks for joining us at Make It Monday!

vilinke pravi ...

Zdravo jaz sem te tudi zasledila pri MIM. Lepa vabila si naredila,jaz sem jih tudi zdaj delala in sem pravkar končala,tako da če te zanima moja različica vabil me pridi obiskat na najin blog.
LP

Elena V. pravi ...

It's so sweet!! I saw you on Make It Monday.

Kym's Crafty Cards pravi ...

What a gorgeous dress cards you have made here. It fits our challenge this week well of “anything goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

Allison pravi ...

what great shaped cards
thanks for joining us at Charisma this week
AllisonX