nedelja, 28. september 2014

Mamino kleklanje

Tole moram pokazat in izrecno povedat, da jaz ne znam klekljat. Tole je delo moje mami, ki se je mislim, da šele lani prvič dotaknila punkeljca. Mislim, da ji gre odlično.

Tole sta 2 izdelka, ki ju je pripravila za dobrodelni otroški bazar. Jaz sem dodala "embalažo". Se tolažim, da je embalaža tudi pomembna. Sploh, ker mi je obljubila, da bo tudi zame naredila kak kos nakita, če ji pomagam ;-).

obesek iz srebrne kovinske nitke

piščanček


Lep dan vam želim.


9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Za takšen lep nakit se pa res splača narediti embalažo. :-)) Super timsko delo!

*Urška* pravi ...

Res je lepo naredila.Seveda pa tudi škatlica ni kar tako.Skupaj prav odlično pašeta.
LP,Urška

Ondinijana pravi ...

Sve je potpuno savršeno! Svaka čast. Privezak mi se posebno dopada...

Danica pravi ...

Lepo embalažo si naredila za ta čudoviti nakit.Čestitke obema.
Lp Danica

Andreja pravi ...

Zelo lepo :-))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čudovit nakit (prenesi pohvale mami), za piko na i je poskrbela še hči ....embalaža je super, pikice so vedno in.

Adrijana Knez pravi ...

Oooo prekrasen komplet...tako embalaza kot čipka. Občudujem vse kljekljarice!
Lp, Jana

Vladuška pravi ...

Cudovito sta zdruzili moci.

Ne-Ja pravi ...

Ste pravi "dream team" vse pohvala tako mami za klekljanje kot tudi tebi za mebalažo :)!