četrtek, 18. junij 2015

Ja pa iiiiiiiiiiiii

Še ena škatlica presenečenja. Tokrat z vozičkom, ki sem se ga naučila izdelati na Rayherjevi delavnici, ki jo je vodila Neža Cankar. Hvala Neža, po tvojih navodilih je šlo skoraj čisto gladko ;-)

Tole bo podaril stric svoji prvi nečakinji zato sem se še posebej potrudila. Fotke ji spet delajo krivico. Uporabila sem štampiljke Najlepši par. Tinini izdelki so me prav zasvojili in vsaj kakšnega uporabim skoraj na vsakem projektu. Imam še nekaj nepreizkušenih zadev na zalogi iz njene zbirke tako, da se že veselim.

Rožice so relativno zamudne za izrezovanje ampak so tolk kjut, da sem jim morala dodat za malo bolj punčkast učinek, ki sem ga po drugi strani malo omilila z zeleno barvo.

3D voziček, sestavljen iz krogov in pravokotnikov, z nekaj prepogibanja, rezanja in lepljenja

žirafica in napis Najlepši par, tudi v lila barvi je luštna izpadla

punčkasti copatki so rezultat menjave izrezkov, olepšala sem jih z mini rožicami iz žirafa kompleta štampiljk od Najlepšega para 

žepek za denarno darilo, kasneje sem dodala še tagec za dodatno posvetilo

Tukaj se začnejo večerne fotke dokončane voščilnice - malo obdelane.

pokrov, z žirafo, travo in napisom s srčkom
Na koncu sem dodala še par detajlov, da je res izpadlo tako kot sem si zamislila. Upam, da bo stric zadovoljen ;-)


Prijavljam jo:
- v junijsko galerijo Najlepši par in
- #136 Nekaj novega, nekaj starega @ CRAFT-alnica (voziček sem izdelala prvič in gotovo ne zadnjič, saj so mi tele 3D oblike izredno všeč, nove so tudi Tinine štampiljke žirafic ... uporabila sem star papir iz zaloge in meni tako ljube okvirje s šivom, ki jih lahko vidite skoraj na vseh mojih voščilnicah, za to škatlico sem jih morala sicer malo pomanjšati)

Lahko noč, pa ena žirafica za pomoč ;-)

12 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Verjamem, da bo zelo zadovoljen, saj je prekrasna in voziček je čudovit.

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Keti:), prvo:vesela sem, da sva se spoznali pri Tini, tako je vedno lahko bolj osebno:))
Je pa tvoj projekt noro dobr, izdelala si vse tako lepo, da se kar ne morem načudit. Da ne govorim o vozičku (jaz bi prišla pa k tebi na lekcijo:))) Mislim, da bo stric zelo zadovoljen, čez nekaj let ga bo pa tudi Brina s ponosom kazala. En lep pozdrav in upam, da se še srečava:)) Andreja V.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čudovit komplet, najlepše pa je, da si ti zadovoljna z narejenim. Voziček je fenomenalen......pogrešam delavniceeeeee in druženje s puncami (pri nas v NM so zaprli trgovino, kamor sem hodila, sedaj pa joooookammmmmm). Bo treba res začet hodit mal po Sloveniji. čao

vilinke pravi ...

Zelo si se potrudila in sigurna sem da bodo strici navdušeni,ker je škatlica čudovita.
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Čudovito škatlico si izdelala in lepo kombinirala stare in nove pripomočke, ter nova pridobljena znanja. :-) Voziček je pa pravi cukerček. :-)
Hvala, ker se igraš z nami na #136 izzivu Craft-alnice.

Tina pravi ...

Ajajaj...kako zelo lepa objava. Vse je tako ljubko...samo voziček je pa res neverjeten!

Goga pravi ...

Čudovita škatlica presenečenja in čudovit voziček.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

Ne-Ja pravi ...

Ma toje pa res iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii cart exploding box za malo Brino. Ne dvomim v to, da je bil stric navdušen :). Vsekaakor so žirafice v viola tudi svetovne, napisi in voziček pa naredijo voščilnico še bolj posebno. Tole 3D verzijo vozička bi lahko malo bolj predstavila, ker zlgeda svetovno.

Unknown pravi ...

Prekrasno :) Dobra ideja. Tudi sama se bom mogla lotit naredit taki voziček.

Andreja pravi ...

ooo Keti, kako čudovito škatlico si naredila in še lepši voziček na sredini :-))
Res si se lepo potrudila pri izdelavi in okrasitvi.
Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

Dusi pravi ...

Jaz sem imela možnost videti tole škatlico v živo.
In je še veliko lepša kot na fotografijah.
Kati je pa tudi kar žarela, ko je ustvarjala tole super kjut zadevico :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna škatljica
lp Tamara