sobota, 6. februar 2016

Rožice za rojstni dan ali kar tako

"Life is the flower for which love is the honey."
Victor Hugo


Tole postavitev je inspirirala naša super Tina iz Najlepšega para. Ko sem prišla iz njene predstavitve novosti v Rayherju, sem morala nekaj ustvarit. Objava malo zamuja ampak tukaj sta prvi dve iz serije.

Prva z novo šablono rožic in sposojeno embosirno srajčko in kvadrati s šivi. Zahvala gre Almi in seveda Duši.

Druga z šmarnicami in penljico ter nepogrešljivo papirnato perlo.


Še obe skupaj in hitra prijava v februarsko galerijo @Najlepši par, potem pa greva s Pepitom iskat pusta hrusta.


Norčav vikend vam želim.

7 komentarjev:

Mojca pravi ...

Prav obe sta krasni! Lp

moi pravi ...

Všeč so mi ti tvoji okvirčki in to, da si jih dala malo postrani. lepi čestitki sta nastali.

Jasmina pravi ...

Lepo, da si po dolgem času objavila in začela s prečudovito mislijo.
Voščilnico sta čudoviti, Tinina postavitev te je okrasno inspirirala, ti si jo pa čudovito nagradila. Šmarnice so mi zelo kjut... A veš da si mi z njo kar priklicala iz spomina njihov čudovit vonj.

Renata pravi ...

Krasni sta, lepa postavitev okvirčkov.

oldpunca pravi ...

Obe sta zelo lepi. :-)

Tina pravi ...

Čudoviti sta.

Vladuška pravi ...

Zelo lepa postavitev in obe sta krasni.