nedelja, 26. junij 2016

Čestitke ob rojstvu Filipa

“You’re wishin’ too much, baby. You gotta stop wearing your wishbone where your backbone oughtta be.” 
― Elizabeth Gilbert, Eat, Pray, Love

Škatlica presenečenja za malega Filipa. Samo sebe sem navdušila s temle projektom in tudi naročnica Brlogarka je bila navdušena. Ker nama je uspelo razveselit še novopečeno mamico, pa je to trojna zmaga ;-)

In zdaj je popolna priložnost, ko jo že lahko pokažem in prijavim tudi na aktualni izziv pri Craft-alnici.




Meni je všeč predvsem zaradi barvne kombinacije, ki je izpadla super. Zeleno sem dodala naknadno, ker se mi je sivo modra zdela pre-dolgočasna za fantka in mislim, da je res pika na i. Uporabila sem napise Najlepši par, medvedka CottageCutz (tudi fantovske obleke, baloni, muffin in duda so CC). Voziček je "ročno" narejen, prav tako kuvertica za skrivno sporočilo malemu princu in srečnima staršema.

Škatlico prijavljam:
- #163 izziv CRAFT-alnica (škatlica presenečenja)
- junijska galerija Najlepši par
- J for "Just as you like it" @ ABC challenges
- #111 Pile it On - Vehicles
- #317  Always Anything Goes @ Craft Your Passion
- 4 CC #304 {sew cute} - faux stiching

Zdaj grem pa do konca razpakirat. Tale teden na obali je čisto prehitro minil.

Hvala za obisk in ostanite v soncu ;-)

21 komentarjev:

Janja pravi ...

Zelo, zelo je luštna. Lp

Valentina B pravi ...

Navdušena sem tudi sama nad tole škatlico! Čudovita je! :)
In barvna kombinacja je vrhunska, ti zeleni detajli so res superca izpadli. Ko se srečata dve vrhunski ustvarjalki in sta obe navdušeni, najboljša možna kombinacja.. :)

Renata pravi ...

Tudi meni je škatlica v teh barvah, prekrasna. Lepi detajli, zelo všečno.

Tina Z. pravi ...

o, tale barvna kombinacija pa tudi mene popolnoma navduši in seveda ta mini voziček, vau, zelo ljubek ... ja, ko prideta dve ustvarjalki skupaj, ne more biti drugače kot navdihujoče.
hvala, ker si se nam pridružila v craft-alnici.

Lori Turner pravi ...

Super cute gift box! Thanks so much for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

Helena pravi ...

Polna ljubkih detajlov in skrbno narejena. Tudi meni je všeč barvna kombinacija. Dobro si se odločila, da si dodala še kanček zelene.

Nataša pravi ...

Vau, prekrasna je. Zelo mi je všeč od detajlov do izbora barv.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Super lepa je! Krasne barve si izbrala, moje najljubše! ;)

Nataša Š. pravi ...

Zelo je lušna in lepe papirje si izbrala za kombinacijo!

Klara pravi ...

Ooo kako luštna škatlica! Tudi meni je všeč barvna kombinacija.

Klara pravi ...

Ooo kako luštna škatlica! Tudi meni je všeč barvna kombinacija.

Vladuška pravi ...

Krasen voziček. Res si super vse to skombinirala. Cela škatlica je zelo lepa.

Hali pravi ...

Ja tudi meni je padla najprej v oči barvna kombinacija in potem vsi dodatki, posebej voziček. Krasna je!

Cvetoči travnik pravi ...

In ob tem navdušenju se vama pridružujem, res je super izpadla - kdo bi dvomil:) Pa kako ste uspešne pri izdelavi glavnega notranjega dela: ena voziček, druga klavir:) - noro ste dobre. LP

Nannieflash pravi ...

Fabulous popup box love your design and colour choice. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

Goga pravi ...

Čudovita in resnično skrbno narejena škatlica presenečenja.
Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

oldpunca pravi ...

Čudovita škatlica. Barvna kombinacija mi je zelo všeč. Krasne izreze si uporabila. Lušno in nežno je vse skkupaj. Voziček pa zmaga. :-)

Tjaša pravi ...

Čudovita barvna kombinacija! Zelo zelo lepa škatlica. Bravo! :)

Andreja pravi ...

Izdelala si čudovito škatlico presenečenja ob rojstvu malčka :-)) Zelo lepo si jo sestavila in naredila krasen voziček.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Res je simpatična. Všeč so mi barve.
Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

Jasmina pravi ...

Obvladaš škatlice presenečenja, saj je popolna. Mene vedno navdušiš nad izborom barv. Tudi tokrat so kombinacije TOP, če ti ni odveč, mi zaupaj, katere papirje si vzela za osnovo.
Voziček je vrhunski in vsi detajli prav tako. Jaz sem navdušena!