nedelja, 19. junij 2016

Rojstni dan z novimi šablonami

“You can only become truly accomplished at something you love. Don’t make money your goal. Instead pursue the things you love doing and then do them so well that people can’t take their eyes off of you.” 
― Maya Angelou


Prva novost so MFT okvirji s šivi. Yep, I'm addicted ;-)
Druga novost je MemoryBox metuljček Isabella, ki je super družba Pippiju, ki sem ga imela že doma.

Voščilnica za 40. letno Branko ima sicer preprosto postavitev ampak tale papir mi je tolk čudovit, da se mi je zdelo, da ne rabim preveč dodatkov. Tudi prejemnici je bila všeč.



Tretja novost pa je MemoryBox balon na vroči zrak.
Pri tej voščilnici sem se malo poigrala s plastenjem in sprednjo stran voščilnice malce zožala. Čudovit modro vijoličen papir pa sem poživila z koralno rdečimi dodatki.



Na obeh sem uporabila tudi nekaj iz zbirke Tininih pripomočkov, zato prijavljam v junijsko galerijo Najlepši par.

Novosti še prihajajo na vrsto za objavo. Tako veliko novih igračk, pa tako malo časa. Naslednji teden grem na morski oddih tako da bodo spet na vrsto prišle pobarvanke.

Skrajno lep teden vam želim.

10 komentarjev:

Damjana pravi ...

Čudoviti voščilnici. Prva metuljčkasta mi je še nekoliko ljubša, ker obožujem metuljčke.

Nataša pravi ...

Prekrasni obe, sploh prva mi je zelo všeč in super nove igračke.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Obe sta čudoviti
šivi so pa res, kot pika na i, k voščilnicam
lp Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Novosti!!! Zadnje čase se prav tolčem po prstih, da ne pritiskam enter na spletnih trgovinah...moram se malo umiriti....a ni to težko. Tale balon sem nekaj časa gledala, pa mi ga je ena vzela pred nosom...sedaj vem, katera je bila to:-)). Tale Pippi (najprej sem iskala po papirju prašička, saj poznaš tisto Pippi in Melhijad:-)))...lušni sta. čao

Cvetoči travnik pravi ...

M islim, da imaš čisto preveč novih stvari, sedaj pa ne veš, kaj vse bi nam pokazala, da ti bomo malo fovš:))) Se pa strinjam s teboj, ko je papir zelo bogat res ne potrebuje, kakšne hude dodatne dekoracije. Balon na vroč zrak je pa tud zelo super in če bom želela leteti, se prijavim pri tebi - ali imaš licenco:)) LP Andreja

leycika pravi ...

Krasni voščilnici :)

Klara pravi ...

Obe sta krasni, čeprav je prva z metuljčki in čudovitim papirjem res nekaj posebnega...

Janja pravi ...

Čudoviti sta. Lp

Nataša Š. pravi ...

Res sta čudoviti. Krasni papirji!

Jasmina pravi ...

Tvoje nove šablone so noro lepe. Tale kvadrat s šivi....WAU! S prvo roza-sivo voščilnico si me takoj prepričala in nič ne deluje enostavna, ampak elegantna, sveža in zelo ženska!