ponedeljek, 13. februar 2017

{Art Journal Page 2}

“Life is pure adventure, and the sooner we realize that, the quicker we will be able to treat life as art.” 
― Maya Angelou


V petek se prav veselim delavnice mixed media v Ljubljani. Tole sem ustvarila po svoje, po pogledanih youtube tutorialih, blog objavah, pinterest inspiraciji ipd. in seveda glede na pripomočke, ki jih že imam doma.

Postopek sem objavljala na Instagramu. In je bilo kar zabavno. Tudi napačno črkovanje je bilo vmes ampak sem ga "uspešno" zakamuflirala. 

Malo drugačna od prve. Tokrat v modrih odtenkih, s kančkom zlate.






Tukajle sem pa začetnem navdušenju, šele na fotki opazila, napačno črkovanje ;-)




Sigurno je še prostor za izboljšave in v petek bom zagotovo izvedela kaj novega glede tehnik. Morda se s katero od vas tudi srečamo na delavnici. Ampak pri vsem tem je meni najbolj pomemben proces in uživanje ob ustvarjanju. Tudi če je tehnika bolj basic.

Izziv:
Creative Artiste's Challenge 23: Anything Mixedmedia Goes




9 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasno. Super je in dobro si vse rešila. Uživaj na delavnici :)

moi pravi ...

Vidim, da si padla tudi v tehniko mixed media. Super ti gre in zagotovo se boš naučila še kakšne nove finte. Uživaj v petek.

Valerija pravi ...

Ja super je to izpadlo. Odlično ti gre tudi ta tehnika.

Tina Z. pravi ...

joj, kako je tole lepo, si se pa resno lotila tega.

oldpunca pravi ...

Super si, da poskušaš toliko vsega novega. Mešana tehnika je tudi meni zelo ljuba in uživam v pacanju. Ti si pa super združila še z rokopisom, kar je prav navdušujoče. :-) Nadaljuj in uživaj na delavnici. Se že veselim vsega, kar boš še ustvarila. :-)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

In ti misliš da rabiš po tem videnem še kakšno delavnico????? Dobro in lepo je videti vse skupaj. Na delavnici pa le uživaj.....

Vladuška pravi ...

Dobro ti gre od rok. Ta tehnika te res kar prevzame in hkrati sprošča.

Judy McKay pravi ...

Very pretty art journal page. Pretty colours and design. Thank you for joining us at Creative Artiste this month. Hope to see you back here again soon. Judy DT

Roshini's Crafts pravi ...

awesome journal...loved the way you used the dies...
Hugs roshini
from Creative artiste mixed media