nedelja, 12. februar 2017

Malo mešano za rojstni dan

“You cannot swim for new horizons until you have courage to lose sight of the shore.” 
― William Faulkner


Tokrat pokažem nekaj rojstnodnevnih, za različne generacije. Mlado gospodično pri 25ih, v živahnejših barvah, za gospo pri 80ih, v bolj umirjenih barvah, s klasičnimi vrtnicami ter za gospoda pri 50ih, ki ima rad morje.


CC metuljčki so me čisto prevzeli in jih precej uporabljam zadnje čase. Obstaja velika verjetnost, da je katera že dobila kakšnega od mene ali pa ga še bo ;-) Tokrat sem mu dodala številko in napis na tagcu.


Zelo sem navdušena tudi nad zadnjim nakupom vzorčnega papirja v Tediju. Umirjene barve in nežni vzorčki so super ozadje za različne motive. Tokrat sem uporabila Marianne Design vrtnico. Številka, napis in pentlja so od Najlepšega para.



Zadnja pa je takšna bolj poletna. V modrih barvah, z jadrnico (MFT) in galebi (CC), napis pa seveda nepogrešljiv Najlepši par. Postavitev sem sestavila z MFT Blueprintsi.



Izzivi (za jadrnico):
- Najlepši par: februarska galerija
Cut it up: #115 Bendy or Scene Cards (this should be sailboat on the sea scene)
February HLS Anything Goes with Dies

Hvala za obisk. 

5 komentarjev:

Cut It Up Challenge Blog pravi ...

All your cards are beautiful! I love the striped paper you used on your sailboat card. It reminds me of the sky at sunset.

Thanks for joining us for our Bendy/Scene Card challenge at Cut it Up!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Valerija pravi ...

Vse so zelo lepe, težko bi se odločila za najljubšo. Izrez vrtnice je prekrasen.
Lp

Vladuška pravi ...

Lepo si prilagodila vsako voščilnico slavljenki oz. slavljencu in starosti.

Renata pravi ...

Zelo lepe.

Deepti Aggarwal pravi ...

Beautiful set of cards..love each one of them..Thank you so much for joining us at Happy Little Stampers - Anything goes with dies challenge. Hugs xx Deepti