nedelja, 12. februar 2017

Valentinovo se bliža

“We accept the love we think we deserve.” 
― Stephen Chbosky, The Perks Of Being A Wallflower

Približuje se Valentinovo. Jaz sem danes izdelala eno bolj barvito srčkasto voščilnico. Uporabila sem tehniko izreza/odprtine, podložene s pavs papirjem in motiv muckov.




Na bannerju je napis, ki je pa preveč oseben za objavo. Ker je res lepo izpadlo (lastnoročno napisano) mi je kar malo žal, da ga ne morem pokazat.


Izzivi:
Ko me inspirira #55: pavs
Najlepši par: februarska galerija (mali srčki, rožice in banner)
Just Us Girls: #380 Hearts
Allsorts Challenge Blog: #402 Hearts and/or flowers
Come and Get it: Love is in the Air
Use your Stuff: #250 Love is in the Air
Alphabet Challenge: X for X Marks the Spot (or dots)
4 Crafty Chicks: #337 Love

Hvala za obisk. In lep dan še naprej. Jaz sem imela ta vikend prijateljico na obisku, tako da sem malo manj ustvarjala, sva pa uživali na druge načine ;-)

Zanjo sem med čvekom ustvarila en napis, ki ga bo dala v okvir in na steno. Je bila navdušena.



15 komentarjev:

Jasmina pravi ...

Lepa je. Zelo mi je všeč, kako si vključila paus papir, da je lepo prosojno.. Tudi tvoj brushlettering mi je izredno všeč, le kakšen prevod iz latinščine bi potrebovala.

Damjana pravi ...

Čudovita voščilnica. Všeč mi je zaljubljeni mačji par. Za kaligrafijo si pa že prava mojstrica. Kapo dol.

Klara pravi ...

Lepa je! Pikice prav lepo pašejo zraven!

Valerija pravi ...

Krasna je! Všeč mi je pikast papir, okence in zaljubljeni mucki!
Lep večer!

Keti's Projects pravi ...

Hvala. Francosko tudi jaz sicer ne znam ampak tole pomeni menda nekaj v smislu "če me ne bi iskal, me ne bi našel". Prijateljica se uči francosko in si je zaželela ta citat.

missgailly pravi ...

Love these cat dies! Beautiful card. Thanks for playing along at Use Your Stuff - Gail

Sue VanDeVusse pravi ...

So cute! I love the cats and flowers with the vellum heart. Great idea to use that heart die on the inside to show through the vellum. Thanks for playing with us at JUGS!

Vladuška pravi ...

Kako lepa pikasta voščilnica, krasno si vse skupaj skombinirala. Pisanje pa ti itak gre super od rok. Lep napis.

Kajcyika pravi ...

Ooo kako lepa čestitka! Zelo prikupna :)
Napis pa seveda prečudovit (kakor tudi vsi ostali, ki jih vidimo na instagramu :) )

leycika pravi ...

Krasna voščilnica je nastala :)

Renata pravi ...

Zelo lepa.

Tamie Camp pravi ...

As a cat lover, I adore the design, layout, papers, flowers and images of the cat! Love it! Thank you so much for sharing your wonderful talent with us at 4 Crafty Chicks Love Challenge.

Tamie DT

Tracy pravi ...

Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Tina pravi ...

Kako lepo si izrezala rožice iz enakega papirja, kot je ozadje. Krasno izpade...prav tako tvoja napisana misel.

Dwie lewe rączki pravi ...

Lovely card about love :) Thank you very much for joining our challenge at Come And Get It Challenges.
Hugs, Iwona