sreda, 1. februar 2017

Za gospoda - za 70. rojstni dan

“If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself.” 
― Albert Einstein

Danes se vam oglašam s kavča. Nekaj me je "zvilo" in sem si vzela en prost dan, da poskušam napolnit baterije. Dobila sem tudi nove igračke - ZIG markerje, pa nimam energije, da bi se kaj dosti igrala z njimi. Preizkusiti sem jih morala ampak saj bodo počakali.

Čez vikend sem se igrala z (zame) novo obliko voščilnice kuverte. Takšno obliko sem opazila pri Hali in sem si rekla, da moram poskusit.

Nastalo je tole. Za gospoda, ki praznuje 70. rojstni dan, rad peče piškote in poležava, je pa tudi žurer (za dober žur tudi kak kozarček ne škodi) in za darilo bo denarni prispevek.

Takole izgleda sestavljena. Poskušala sem upodobit dnevno sobo, s kavčem, cvetjem in okvirji za slike v ozadju.

V notranjosti žepek za bankovce in pripomočki za peko.


Zapiranje z "ježki".


Raztegnjena kuverta pa izgleda takole. Na osrednjem delu je seveda prostor za voščilo. Več okrasitve po moji oceni ne potrebuje. Tudi tale čudovit papir (Tedi) da piko na i. Rdeča morda ni klasična barva za moško voščilnico ampak meni je najbolj sedla na ta čudovit siv in rjav papir.


Bo Hali povedala, če mi je vsaj približno uspelo.

Izzivi:
The Male Room: #53 Numbers

Crafty Creations: #334 Anything Goes
Februarska galerija Najlepši par
Die Cuttin Divas: #302 Anything Goes

Hvala za obisk. Jutri pa novim zmagam naproti.


18 komentarjev:

Valerija pravi ...

Prekrasna je. Uporabila si zelo lep papir in dodatkov je ravno prav.
Lp

Nataša pravi ...

Lepa je.
Želim ti, da se čimprej pozdraviš. Potem pa obilo igranja z novimi markerji. Meni so top.

Tina pravi ...

Čudovita popotnica v preprosto življenjsko obdobje za Rajkota! Želim ti, da bi se zelo hitro vrnila v formo...medtem pa uživaj v brezdelju :-)

Moje drobtinice23 pravi ...

Dobro ti je uspela kuverta.
Želim ti čimprejšnje okrevanje.

Vladuška pravi ...

Lepo si se poigravala in jaz upam, da se kmalu znova počutiš bolje in z več ustvarjalne energije, saj nove markerje pa je treba preizkusit.

Klara pravi ...

Krasna je! Všečna oblika!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Nobel je izpadlo tole, meni je zelo všeč. Iščem pa po tvojem blogu še eno lepo voščilnico - tisto, ki je prispela v moj dom, pa je ne najdem. Kar škoda, ker je izredno lepa! Draga Keti, iz vsega srca hvala <3 Pošiljam ti objem, čez ene dva ovinka :))

Janja pravi ...

Naj ti vikend, ki je pred nami povrne energijo in dobro počutje. Oblika kuverte je zelo lepa. Tudi okrasila si jo lepo. Lp

vilinke pravi ...

Zelo dobro ti je uspela kuverta in čisto dovolj si jo okrasila ter pričarala čudovito moško voščilnico.
LP Vilinke

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

A lovely card for a 70 year old male, love the chair and flowers, a great envelope style card, with lots of details. Thank you for linking up to The Male Room numbers challenge. Faith DT

Tina Z. pravi ...

vau, kako fajna kuverta, obvladaš!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Zelo lepo ti je uspela tale krasna kuvertica! In tako pozorno si vkljucila vse Rajkove hobije.

Cvetoči travnik pravi ...

Super zanimiva kuverta-voščilnica in mislim, čeprav nisem Hali, da si jo naredila odlično:). Lep pozdrav in hitro okrevaj, Andreja

Georgiana pravi ...

Thank you for joining our “Anything Goes” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT

L.B. pravi ...

This is super fun and creative, a great gift. Thanks for sharing with us at Die Cuttin' Divas and the Anything Goes challenge this week.

Andreja pravi ...

Čudovito moško voščilnico, pravzaprav kuverto si naredila :-)) Super si jo okrasila. Hvala, ker sodeluješ pri izzivu Male Room.

Deepti Aggarwal pravi ...

A fab card..love the envelope style..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti

Deborah Frings pravi ...

I think this is really lovely! I do like that it opens like an envelope. Love the numbers on display. Thanks so much for playing along with our Numbers challenge at The Male Room. Deborah, DT.