nedelja, 19. februar 2017

Za novoletno škatlo 2017/2018 {4/24}

“Find a purpose to serve, not a lifestyle to live.” 
― Criss Jami, Venus in Arms


Najprej, da se ne pozabim pohvaliti, da so moje voščilnice s skandinavskim vzorčkom zmagale na prejšnjem izzivu Christmas Card Throwdown. So res ene lepših mojih novoletnih voščilnic.

Zdaj pa še ena serija za mojo novoletno škatlo. Prejšnji teden sem bila totalno brez energije in se mi je polizdelek valjal na mizi toliko časa, da sem zamudila izziv pri Christmas Card Throwdown #3 Drinks (imam že nekaj časa tudi sposojeno šablono od Duši - CC skodelica). Ampak jih vseeno pokažem, ker so mi prav prikupne. Eno gasilsko (različni vzorčki) bom prilepila naknadno ;-)



Izzivi:
Weekly Christmas Card Challenges: #6 (I didn't need inspiration this week)
C.R.A.F.T. Challenge: #403 Christmas

Imam pa še eno serijo za pokazat, ki mi je pa prav lepo uspela, z eno novo tehniku, ki sem jo spoznala preko Christmas Card Throwdown. Ta bo v prihodnjih dneh.

Lepo nedeljo vam želim in hvala za obisk.

16 komentarjev:

Valerija pravi ...

Ti pa res pridno polniš svojo škatlo. Pridna! In tale voščilnica z liziko in piškotom je super.

Nataša pravi ...

Všeč mi je. Pridno polniš škatlo :)

moi pravi ...

Čestitke za zmago, te z norveškim vzorcem so res nekaj posebnega. In tudi ti lončki so tako prikupni. Sem vesela, da imaš spet svojo ustvarjalno energijo nazaj ;)

Vladuška pravi ...

Čestitke za zmago. Lončki so super in krasno si vse skupaj skombinirala.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ja, tistih z norveskimi vzorcki se se dobro spomnim, ker so tudi mene cisto navdusile in je tvoja zmaga cisto pricakovana ;) Tale sablonica me je pa mislim da navdusila prav pri Dusi in tudi ti si jo tako lepo uporabila. Ne vem, ce si je ne bi privoscila se sama ... bom pocakala, ce mi kje pade v oci ;)

vilinke pravi ...

Tvoja škatlica pa se že lepo polni, voščilnica pa mi je zelo simpatična.
LP Vilinke

Hali pravi ...

Čestitke za zmago, luštkana skodelica :-)

Cvetoči travnik pravi ...

Čestitke za zmago, pa saj ni čudno, da zmaguješ, ko si tako zelo vsestranska. Ta novoletna skodelica s piškotkom pa - njami:). Pozdravček, Andreja

Zvonka pravi ...

Čestitke za nagrado, zaslužena je.
Čudovita voščilnica s tole lepo šalčko.

Leslie Miller pravi ...

Very cute dies! I absolutely love this and I'm so glad you shared it with us at Double D!

Diane pravi ...

Super cute and fun!! Thank you for joining us at Double D!
Diane DD DT

Stacey's Creative Corner pravi ...

Super cute! Thanks for linking up your project with us at Christmas Card Challenges.

Stacey
Stacey’s Creative Corner
Christmas Card Challenges, DT Member

creative lady pravi ...

Cute card, I love anything with a coffee/cocoa! Thanks for playing along with Christmas Card Challenges.

Karen (karey2005) pravi ...

Cute card! Thanks for joining us at Christmas Card Challenges! Karen (CCC DT)

Susan Renshaw pravi ...

Oh - this really took my eye! Great card!
Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Christmas Extra!
Susan
DT for CHNC Extra!
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Zora pravi ...

Cute card, Thanks for your participation in HLS christmas challange. Hope to se youb in outher next challande. //Zora