petek, 21. julij 2017

Čudovita novica - Sizzix Winners so objavljeni

“There are always sides. There is always a winner and a loser. For every person who gets, there's someone who must give. ” 
― Jodi Picoult, My Sister's Keeper



Ste že preverile, če ste morda eden od zmagovalcev Sizzix Giweawaya ??? Pokukajte tukaj in se prepričajte. 

p.s. Če niste med nagrajenci, ne bodite preveč žalostne. Bilo je več kot 12.000 sodelujočih. In prepričana sem, da bo kmalu kakšen nov giveaway.


Kakorkoli, jaz sem z Andrejino (hvala ti!) pomočjo pripravljena na novorojenčke, fantke, punčke, pa tudi dvojčke ;-) V nevtralnem, mornarskem stilu.


Izzivi:
CRAFT-alnica: #190 belo-modra + 1 (rdeča)
Najlepši par: galerija meseca julija


**************
Za izdelavo sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:



Sizzix Dotted Lattice Embossing Folder


p.s. Ker vem, da imate nekatere otroke doma na počitnicah, vam mora koristi tale informacija. Na Sizzix UK lahko najdete ogromno inspiracije za Summer time kids party, kjer morda najdete tudi kakšno novo idejo, kako zaposliti/zabavat otroke čez počitnice.


Hvala za obisk. Jaz se grem za vikend hladit v Logarsko dolino, malo miru v naravi mi bo dobro delo.

9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica, za čudovito novico :)

Nataša pravi ...

Krasna, za dišeče male štručke.

Moje drobtinice23 pravi ...

Krasna voščilnica...hvala za povezavo, takšne stvari vedno prav pridejo :) Naužij se svežega zraka v prekrasni Logarski dolini :)

Maja pravi ...

Tole je pa zelo, zelo cort!

Andreja pravi ...

jeeej kako je lepa in kako krasno si uporabila bodyje :-)) Lepa voščilnica je nastala.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Vladuška pravi ...

Kako fajn izpadejo mornarski bodiji :)

Maja pravi ...

Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

Goga pravi ...

Luštna voščilnica. Bodija sta rs simpatična.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

moi pravi ...

Kako lušne dobrodošlice. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.