ponedeljek, 17. julij 2017

{Sizzix predstavitev} Old St.Nick in Brush Numbers {10/24}

“Beneath the makeup and behind the smile I am just a girl who wishes for the world.” 
― Marilyn Monroe


Čas za novo SizzixLifestyle predstavitev. Tudi tokrat božično-novoletni motiv. Božiček.


Božiček je Bigz šablona. Brke sem mu malo podložila, da dodam dimenzijo. Meni je prav prikupen, tak retro, kot se za božička spodobi.
Številke so del kolekcije brush abecede in bodo zagotovo velikokrat uporabljene. So malo večje, vendar manjše od Tininih.
Ugotovila sem, da imam ogromno papirja z božičnimi motivi, zato je bil zadnji čas, da se ga lotim porabljat.


S tem počasi polnim novoletno škatlo 2017/2018 in odpravljam zaostanek pri izzivu (2 voščilnici na mesec). Morda mi pa vendarle uspe.

Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:





Hvala za obisk. Lep začetek tedna vam želim.

4 komentarji:

Valerija pravi ...

Krasna je! Res simpatičen božiček.

vilinke pravi ...

Enostavna in simpatična.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Božiček mi je zelo všeč in tudi voščilnica sama.

Andreja pravi ...

jeeej kako krasno uporabljena šablona božička :-)) Lepo voščilnico si naredila.