petek, 14. december 2012

Nagradice

Sem se sicer pozno spomnila ampak vseeno, Keti's Projects ima tudi FB stran (tukaj), kjer še nekaj ur poteka nagradna igra. Tudi, če tokrat ne ujamete, obljubim, da pripravim še kakšen bombonček za vas.

Se moram pa pohvaliti, da sem bila izbrana za zmagovalko izziva na 365 Cards. How cool is that :-) Sicer še ne vem kakšna je nagrada ampak ziher je cool ;-)

Pejte si pogledat, imajo res luštne izzive.


Congratulations
You've won the prize from Crimson Cloud!
Here are the Spotlight Designers from last week's challenges
Such talent and creativity out there!!
Hihi, no sem pač navdušena in sem to morala deliti še z vami.
Sicer pa bo čez vikend spet delavno v papirčkasti delavnici. Če zdaj pomislim za nazaj, sploh ne vem, kaj sem z vsem tem časom, ki ga zdaj preživim med papirčki :-)
Nočkooo!

1 komentar:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke za nagradico
in lep dan kljub dežju ti želim.
Tamara :)