torek, 19. november 2013

#84 {PIN}spirational Challenge

Za 84. izziv pri {PIN}spirational Challenges sem pripravila tole okroglo voščilnico za 4. letno princesko, ki konec novembra praznuje 4. rojstni dan.

rada ima živali, veternice, gumbke (med drugim), želela sem vključiti še balone ampak se mi je zdelo, da bi bilo potem pa že preveč vsega...Kaj mislite???


Hvala za obisk in lep preostanek tedna vam želim. Jaz že odštevam do naslednjega vikenda.

12 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna
lp Tamara

Barb pravi ...

This card is so darn cute---love the image you used!

oldpunca pravi ...

Prava princeskasta voščilnica. Čisto dovolj si jo okrasila. Nič več ne manjka :-)

Mojca pravi ...

Oooo kako je prisrčen mucek! Krasna oblika. lp

Ayaa pravi ...

Voščilnica je zelo prisrčna.

Amy A pravi ...

Oh my gosh, this is so ADORABLE! Love the image and the easel card. Your color scheme is just too cute with the image. Love the pin wheels too! :o)


Amy~DT Sis

Danica pravi ...

Krasna je prav za gospodične mične:)
Lp Danica

Anonimni pravi ...

Prekrasna je.
Lp, Sonja.

Andreja pravi ...

Čudovita okrogla voščilnica :-))
Všeč!

Janja pravi ...

Zelo je luštna. Lp

Nella pravi ...

Full luškana :)

Wiola pravi ...

Čudovito :)