četrtek, 23. januar 2014

Get Well Soon

Na hitro je nastala in že gre na pot, še ena voščilnica za hitro okrevanje. A se vidi, da je za "računalničarko"? Ideja ni čisto moja, sem videla varianto napisa s "tipkovnico" na PINTEREST-u. Pa mi je bila všeč ;-)

CTRL+B, da bo vedela, da mislimo resno ;-)

črke sem naredila s tistimi "kako se jim že reče" polami črk, ki jih podrsaš na zgornji strani s svinčnikom in se nanesejo na drugo stran - stara domača zaloga, ker so me v knjigarni gledali zelo čudno, ko sem razlagala, kaj iščem ;-)

Prijavljam na izzive:
- Anything Goes @ Paper Pretties
- #200 All About The Words @ Fab'n'Funky Challenges
- #98 Use Any Sentiment @ Aud Sentiments Challenge Blog

Pa lahko noč.

9 komentarjev:

Wendy Nicola Jackson pravi ...

Keti, that card is so clever! Love the sentiment laid out as keyboard letters. So very clever. Thanks for joining us at the Fab 'n' Funky Challenge this week. Good luck! Hugs, Wends ~ Fab 'n' Funky DT

Martina pravi ...

Odlična ideja. Baš mi se sviđa čestitka.
Lp, Martina

Andreja pravi ...

ooo kako luštna voščilnica :-))
Ideja s tipkovnico mi je zelo všeč!

Ayaa pravi ...

Super ideja! Voščilnica je krasna.

*Urška* pravi ...

Zanimiva izvedba.
lp Urška

Shirley pravi ...

Very creative sentiment. Thank you for joining us this week at Fab'n'Funky!

Hali pravi ...

Super je!

Sandy pravi ...

A lovely card, the sentiment is artistically done. Thanks for sharing with us at Aud Sentiments this week.
Hugs,
Sandy

Hiška iz papirja pravi ...

Zelo domiselno narejeno! Všeč mi je papir, ki si ga uporabila, ga imam tudi sama :)