sreda, 5. marec 2014

Baby voščilnice

Ker sem imela še nekaj pobarvanih odtiskov zajčkov in ker imam polno škatlo različnih ostankov papirja, sem naredila še par baby voščilnic. Vmes sem dobila še nove šablone Najlepši par in dodala slovenske napise. Hvala še enkrat Tina.

Mislim, da je dobro izpadlo - bila pa sem še malo pod vtisom postavitve iz #102 izziva CRAFT-alnice.

BeBunny štampiljka motiv in napisa

BeBunny štampiljka in napis Najlepši par

Prijavljam na izzive:
- Galerija meseca marca @ Najlepši par
- #181 Anything Goes @ Make it Monday

Lep dan in veselo ustvarjanje vam želim.

9 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Kaj so luškani zekoti v culici :)

MOJCA pravi ...

Te baby motive sem občudovala že pri Kefi - krasni so v katerikoli barvi. čao

Hiška iz papirja pravi ...

Ekstra luštne! Sploh te z najlepšimi željami :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

iiiiii kok so luškane
lp Tamara

vilinke pravi ...

Prave cartike ;) super postavitev ;)

Martina pravi ...

Odlično su ispale. Motiv zeca je baš sladak.
Lp, Martina

Danica pravi ...

Luštne voščilnice.
Lp Danica

lalkygirl pravi ...

what a great set of baby cards...love the design
Thanks for joining us at MIM and good luck

tracey x

Tina pravi ...

Kako lepe in vesele so! Čudovito uporabljaš vzorčne papirje in izrezano voščilo si super vkomponirala.