nedelja, 9. marec 2014

Otroške

Nekaj za otroški rojstni dan. Kolegica mi je "pripomnila", da so morda preveč baby. Kaj vi mislite?

uporabila sem šablone Najlepši par za napis in penljico, baloni so CottageCutz, mafin pa sem dobila v okviru menjave izrezkov (super pogruntavščina)

Potem je nastala še druga varianta - manj "baby"?

šablone Najlepši par za napis, veternica je narejena iz kroga, tagci so pa ostanki od drugih izrezkov

Prijavljam na izzive:
- Ti & Najlepši par - galerija meseca marca
- anything goes @ Just For Fun
- March Just Becouse linky party



Če je v tekstu kakšna tipkaska napaka se opravičujem, ker mi sonček nagaja pri pisanju :-)
Lepo sončno nedeljo vam želim. Upam, da bodo naslednji dnevi tudi takšni, sončni in prijazni.


11 komentarjev:

MOJCA pravi ...

Nikoli ni preveč baby. Sicer pa kako pravijo -- vsake oči imajo svojega malarja. Meni so všeč in so ravno prav baby. čao

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

zelo lepi sta
lp Tamara

Martina pravi ...

Meni su baš super. Nimalo previše Baby.
Lp, Martina

Ne-Ja pravi ...

Preveč baby? hm... verjetno ravno za kakašnega najstnika niso, ma tja do 11-let pa brez problema. Če si razmišljala o otroških in potem ti nekdo reče da je baby, imaš toliko večji spekter možnosti - glej iz tega zornega kota :). Super so, ne glede komu jih boš namenila.

Danica pravi ...

Odvisno komu so namenjene. Sicer pa kot pravi Mojca " vsake oči imajo svojega malarja" Meni so všeč!
Lp Danica

Trenutki kreativnosti pravi ...

Joj kako so lušne in cart.

Tina pravi ...

Vse tri so zelo lepe! Meni se zdijo vesele in otroško razigrane...ne delujejo mi za novorojenčke.

Adrijana Knez pravi ...

Zelo lepo embosirano ozadje na prvih dveh voščilnica. Všeč pa mi je zadnja...kljut baby...pozdravček, Jana

Hiška iz papirja pravi ...

Meni se zdijo vse tri prav prisrčno otroške :) Lp, Maja

Unknown pravi ...

A very cute card , I love the way you have constructed it and the colours

Thanks for joining us at Just a For a Fun a Challenge

Christina a Bull JFF DT

Maroeska pravi ...

Hi Keti! First of all, thank you for your nice comment at my blog. I just scrolled around yours and your cards look great. I like your 'thematic' approach. Have a nice week!