petek, 16. maj 2014

34. izziv @ Izazovi i sladkiši

Tokratna tema na Izazovi i sladkiši je poročna voščilnica.

Letos sem jih že naredila nekaj (tukaj, tukaj, tukaj). Tokrat je nastala bela v kombinaciji z nežno roza. V bistvu je zelo preprosta ampak vseeno nekaj posebnega, za posebni dogodek.




Za ozadje "delnega" srčka iz rožic sem uporabila štampiljko pisava. Golobček, ki nosi poročna prstana. Perlice sem naredila s pomočjo Pearl makerja. Rožice sem dodala tudi na kuverto. Kuverto sem na sprednji strani olepšala z embosiranim okvirčkom. Embosirane črte sem na koncu dodala tudi na voščilnico (ker se mi je pred tem zdelo, da nekaj manjka, saj poznate tisti občutek, a ne?)

Vabljeni k sodelovanju na našem izzivu.

Jaz voščilnico prijavljam še na #108. izziv na CRAFT-alnici (Maj mesec ljubezni).

Pa hvala za obisk in lep vikend vam želim.

12 komentarjev:

vilinke pravi ...

Lepa;)tako nežna ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Krasen izziv, to pa ne bo težko. Mesec maj je res tak lep mesec za zaljubljence (pri meni bo jutri že 28 let, kar sem poročena). Dolga doba, vendar še vedno je fino. Čestitka je pa lepa. Uživaj in lep vikend ti želim. čao

Mojca pravi ...

krasna, zelo nežna! lp

ana pravi ...

Čudovita je!!

oldpunca pravi ...

Zelo nežna je in zelo lepa.

Janja pravi ...

Voščilnica je zelo lepa. Črte prav pašejo.
Hvala, ker si se nam pridružila na 108. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Marina pravi ...

Nastala je zelo lušna voščilnica. Hvala ker sodeluješ na CRAFT-alnici. Pozdravček,

Ne-Ja pravi ...

Preprosta in elegantna, skratka čudovita :)!

Hiška iz papirja pravi ...

Lepo si uokvirila pisavo z rožicami, krasna čestitka.

Andreja pravi ...

Keti, lepo si jo sestavila in všeč so mi nežni odtenki :-))
Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

Goga pravi ...

Kako lepa je in zelo nežna.
Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

BojaMoja pravi ...

Preprosta, nežna, ravno prav vsega ♥♥♥