sreda, 19. november 2014

Novoletne voščilnice 2014/15 - venček božičnih zvezd

Tole je druga verzija letošnjega prazničnega venčka. Tudi ta je bolj klasične oblike. Ker mi je preprosto všeč.

Brez Tinine pentljice spet ne bi bilo isto.

Pri voščilnici Christmas village mi je bila zelo všeč okrogla odprtina, ki da neko globino voščilnici, zato sem jo uporabila tudi tukaj.


Napis je iz serije Vladkinih štampiljk
Prijavljam na izzive:
- It's all about Christmas @ Crafty Calendar
- #19 Christmas @ We Do Doobadoo
- #255 Christmas is coming @ Crafty Catz
- novembrska galerija Najlepši par

Naj nas vedno spremlja nasmeh na obrazu!

11 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Tudi ta vencek z bozicnimi zvezdami je zelo lep.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna voščilnica, oba današnja posta sta čudovita
pozdravček Tamara

oldpunca pravi ...

Lepo si spletala venčke. :-) Tako tale, kot tudi tisti iz prejšnje objava, sta zelo lepa.

Zvonka pravi ...

Vauu, meni je čudovita, res.

Zvonka pravi ...

Vauu, meni je čudovita.

Zvonka pravi ...

Vauu, meni je čudovita.

Tina pravi ...

...ja, klasika je pa seveda tudi nujna :-))) Zelo mi je všeč odprtina z napisom.

Tamara pravi ...

Krasen venček si naredila.

Andreja pravi ...

Čudovit venček si izdelala :-))
Krasna voščilnica!

NickScrapShack pravi ...

Very elegant and pretty! Love the contrast between the flowers, leaves and the white.
Thank you for sharing your talent with us at Crafty Catz. Sorry for the comment being a bit late.
Nick

Ne-Ja pravi ...

Čudovit venček s 3D efekntom :)!