četrtek, 23. julij 2015

Bleščeče

"The fragrance of flowers spreads only in the direction of the wind. But the goodness of a person spreads in all directions."
Chanakya


Že dolgo nisem delala rožic v lončku. No, za mično gospodično, ki bo v kratkem odprla cvetličarno, se mi je zdela čisto primerna.

V vijola zeleni kombinaciji, z malo rumene (sem bila malo drzna). Lonček sem naredila v bleščeči zeleni in me je kar malo skrbelo, če morda ne bo preveč.



Na koncu sem zadovoljna. In prejemnica tudi.

Bil je pa včeraj spet en tak dan poln bolj in manj zabavnih "dogodivščin". Uporabila sem Tinin trik z napisom na trakcu/pentlji (zelo všeč) in se pošteno spekla z vročo pištolo (sploh mi ni všeč in ni mi niti povsem jasno, kaj sem sploh počela). Lonček sem se prav potrudila narediti v merah, da bo šla voščilnica v klasično pisemsko kuverto ampak na koncu sem ugotovila, da cvetoči del pač ne gre noter in sem morala narediti še kuverto primerne velikosti. Če ne bi bila malo pred polnočjo že pošteno utrujena in sem komaj našla papir primerne velikosti v ustrezni barvi bi še ....




Prijavljam na izziv:
- # 139 Bleščeče @ CRAFT-alnica
- julijska galerija @ Najlepši par
- #124 anything goes @ Crafty Ribbons Challenge

Pozdravček in lep poletni vikend vam želim.

4 komentarji:

Goga pravi ...

Krasen lonček in veličasten cvet ki gleda iz njega. zelo všeč mi je barvna kombinacija.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

Andreja pravi ...

Čudovite cvetke v krasno bleščečem lončku. Super ideja za cvetličarko :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Lynsey pravi ...

Wonderful creation! Thanks for joining in with the crafty Ribbons Challuthis time!
Hugs Lynsey x

Ne-Ja pravi ...

Oppa, tole pa so drzne bave, ma super pašejo vkup. Ideja je svetovna in tale cvet prav lepo pirde do izraza na bleščečem lončku :).