nedelja, 7. februar 2016

Orhideje za Ko me inspirira #45

"Creativity involves breaking out of established patterns in order to look at things in a different way."
Edward de Bono


Tokrat sem si imela priložnost sposoditi šablono in štampiljko orhidej Najlepši par od Jasmine. HVALA! V moji zbirki so namreč orhideje MD, ki so tudi čudovite ampak saj veste, včasih se je lepo poigrati s čim novim.

Tehnika toplotnega embosiranja in packanja z distresi, ki je izziv na Ko me inspirira #45 pri Vladki in Tini.

Ščepec Perfect Perls pomešanih z Wild Honey in Scattered Straw.

Zaenkrat je brez napisa, ker še nisem sigurna, za kakšen namen bo. Ga bom dodala, ko se odločim.




Ta teden sem dobila tudi (končno) nov fotoaparat in se zdaj malo igram s fotografijami. Morda boste  počasi opazile kakšno izboljšavo pri fotkah. Na blogih, ki jih spremljam sem nekako zaznala 2 stila, ki sta mi všeč. Prvi je tisti, ki ga jaz imenujem "obrabljena deska" ozadje, drugi pa ploska postavitev (z dodanimi predmeti, ki so na nek način povezani z osrednjim motivom). 

Ker so mi bile te barve orhidej všeč, sem naredila še eno tehniko, t.i. akvarelno brezčrtno barvanje ala Keti. Osrednji del orhidej je bil najprej lepo pobarvan (brez prelivanja), pa sem se odločila za bolj mehak stil in dodala vodo. In tale razlit stil mi je bil potem tako všeč, da sem samo še posušila in šla fotkat.


Voščilnico prijavljam:
- Ko me inspirira #45 (emboss resist tehnika)
- februarska galerija Najlepši par.
- HIMCR #237 - No Pinks or Reds! @Hidding in my Craftroom

Zdaj pa dovolj igračkanja, imam en "zapleten" projekt na mizi, ki ga moram dokončat do jutri, če ga želim še v miru pofotkat preden gre k slavljencu.


14 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Lepe efekte si naredila s temi tehnikami.

*Urška* pravi ...

Naj še tukaj pohvalim tvojo prekrasno izvedbo orhidej.

Valentina B pravi ...

Pomladnih barv in izjemno čudovito ter navdihujoče! :)

Valentina B pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Dusi pravi ...

Najprej pohvala za super lepo packasto rumeno voščilnico.
Potem pa en velik VAU za orhidejo brez ostrega roba... to mi deli! Všeč še pa še! Sem ponosna nate, da si nekaj novega pogruntala ;)

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla, tudi meni je bolj všeč "mehka" verzija. Sicer pa lepo packaš:)) Lep pozdrav, Andreja V.

moi pravi ...

Lepo so ti zacvetele te tvoje orhideje.

Jasmina pravi ...

V čudovite barve si ujela orhideje. In že včeraj si me navdušila s packanjem ;) Upam, da bodo šablonce še naprej "producirale" dobre ideje in ustvarjalne izdelke ;)

oldpunca pravi ...

Bravo za novi fotoaparat! :-) Orhideja na zgornji voščilnici mi je zelo všeč. Lepo si se poigrala s tehniko "upiranja". Spodnja orhideja pa je lepo pobarvana. Všeč so mi mehki prehodi.

Vladuška pravi ...

Čudovita, sončna voščilnica in kasno si uporabila embossing resist tehniko. Tehnika barvanja brez črt je meni zelo všeč in res lepo so se ti prelile barve. Želim ti pa tudi veliko veselja z novim fotoaparatom. :)

Tina pravi ...

Prav slastno sončna je :-))). Zelo, zelo mi je všeč.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super je
lp Tamara

Renata pravi ...

Zelo lepo, tako eno kot drugo.

Janja pravi ...

Vau kako lepa orhideja v lončku. Lp