ponedeljek, 25. april 2016

Za 70. rojstni dan gobarja

“Well, a peach has a lovely taste and so does a mushroom, but you can't put the two together...” 
― Arthur Golden, Memoirs of a Geisha


Danes pri kosilu je bil naslednji pogovor:
M: "A so te dobili XY?"
jaz: "Ne???"
M: "No, voščilnico bi rabili, za ata, do jutri."
jaz: "Aha???"
M: "No, pa če bi bila gor kakšna goba, pa številka 70..."

Ven sem potegnila škatle z izrezki, ki sem jih dobila pri menjavi izrezkov. Izkazalo se je, da nekaj gobic še imam na zalogi. Potem pa sem se zatekla k MFT skici in čudovitim papirjem, ki sem jih dobila za darilo od Duši.

Voščilnica je že odšla od doma. Kakopak. Če ne bi imela dopusta, bi bil ata brez voščilnice.





Prijavljam:
- aprilska galerija Najlepši par (krogi s šivi, venček, rožice, napis)

- #309 Anything Goes @ CRAFT your Passion
- anything goes @ Seize the Birthday

Hvala za obisk.

9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Tole je pa ena za v kategorijo, da čez sedem let vse prav pride. :-) Super si se znašla z izrezki iz zaloge. Krasna moška voščilnica v top barvni kombinaciji.

Unknown pravi ...

Wonderful card! I love the earthy colors and details. Thank you for joining us at Craft Your Passion. We hope to see you again!
~ Bonnie DT

helena pravi ...

Haha, še dobro, da imaš dopust. Voščilnica je zelo lepa.

Damjana pravi ...

Uf, tako na hitro. Še dobro, da imamo kdaj kaj na zalogi. Voščilnica je čudovita in super si "ujela" skico.

Cvetoči travnik pravi ...

Tale gobarska je pa svetovna. Še dobro, da si tako odlična gobarka in si jih:) Je imel pa ata srečo:)) Lep pozdrav, Andreja

vilinke pravi ...

Zelo lepo gobarsko si naredila in skico perfektno uprizorila.
LP Vilinke

Nella pravi ...

Krasno je izpadlo tole s krogci :)

Jasmina pravi ...

Dobro si se znašla. In super postavitev!

Vicki Dutcher pravi ...

Fun personalized card -Thanks for joining in a t STB.