sobota, 17. september 2016

Mešani občutki

"Don't judge my choices 
without understanding my reasons."
(unknown)


Dobila sem posebno naročilo, s katerim sem imela kar precej težav, čeprav je bila stranka na koncu navdušena.

Poročna voščilnica. Barve: bela, črna, srebrna. Motiv: šopek 2 beli hortenziji in črna vrtnica, senčena s srebrno. Velikost: A5. Napis: čestitke. Minimalistično.

Vse bi bilo super, če ne bi bilo črne vrtnice. Meni res ne potegne za poroko ampak ok, sem si rekla, da ne morem zadnji dan odpovedat naročila (če sem obljubila) in jo kljub resnim zadržkom izdelala po željah stranke. Hortenzije so izpadle res čudovito (pustimo koliko dela je z njimi - šablona cvetkov je MemoryBox).

Kaj mislite?

Sem rekla, da bom naredila prav eno podobno v mojem izboru barv, da vidim razliko. Prilepim naknadno zraven za primerjavo ;-)



Prijavljam:
- septembrsko galerijo Najlepši par (napis)
- Week 381 Black and white plus one: Allsorts challenge blog

p.s. Fotke so nočne, ker sem jo res delala zadnjo minuto. Ne vem kako je z vami ampak jaz res težko delam nekaj, kar mi ne "potegne" in sem porabila neverjetno veliko časa, da se prišla do kombinacije in postavitve, ki je še nekako bila takšna, da sem jo lahko dala iz rok z mojim podpisom.

Ta vikend imam na seznamu same luštne projekte tako da bo prijetno. Tudi deževno vreme me ne bo zamorilo! 

13 komentarjev:

Damjana pravi ...

Zelo je lepa in morda je res potrebno dati predsodke glede barv stran. Tudi sama sem imela takšno naročilo, ki mi niti najmanj ni šlo skupaj, pa je bilo naročnici TOP.

Nataša pravi ...

Dobro si vse skupaj skombinirala. Je pa zelo težko delat nekaj kaj ti ne potegne. Sem se cel teden lovila s poročno zgibanko v živo roza barvi.

Cvetoči travnik pravi ...

A veš kaj, narejeno in super, glede ostalega se pa ne sekiraj, kaj moraš, če so želje take. Je pa res težko, če kakšna stvar ne "sede". Sem bila pa sama presenečena, ko sem na Nizozemskem videla nevesto, ki je bila oblečena v črno poročno obleko in bila sama ob tem snežno bela. Nič kaj po našem okusu, ampak kaj moramo, ljudje smo različni:)) Pozdravček in le pokaži še tebi ljubo varianto.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Lepa, zelo dobro si opravila s težkim izzivom!

Valerija pravi ...

Krasna voščilnica. Hortenzije so res nenormalno lepe. Črno vrtnico bi pa tudi jaz zamenjala s kako drugo barvo. Ampak, če je bila taka želja naročnice, že mora tako biti!

Helena pravi ...

Dobra si, ker si sploh sprejela tako težko nalogo v zadnjem trenutku :) In jo tako fantastično izpeljala. Me prav zanima kakšna bo tista, ki jo boš izdelala po svojem okusu.

brenda pravi ...

A really pretty creation, many thanks for joining us at Allsorts challenge.

B x

Andreja pravi ...

Krasno si se spopadla z izzivom in naredila čudovito voščilnico :-))

Dusi pravi ...

A veš, da meni tale črna ne potegne... res si dobra, da si šla izdelat nekaj, kar ti ni ležalo... jaz ne bi.
Komaj čakam tele hortenzije še v kakšni nežni izvedbi. Zgledajo TOP

Hali pravi ...

Jaz te popolnoma razen ja z rdečo vrtnico bi bila to čisto drugačna :-) ampak super ti je uspelo, če je bila stranka na koncu zadovoljna je to kar šteje...

Tamara pravi ...

Krasno si izpelajala tole. Tudi jaz porabim konkretno več časa za nekaj kar mi ne sede ampak glede na naročilo mora tako biti. Res so včasih tale naša naročila izjemno čudna.

Tina pravi ...

Meni se zdi, da si izziv odlično izpeljala!

Craftnut pravi ...

Thanks for entering our theme this week at allsorts Tracy X