nedelja, 23. april 2017

Vrtnice

“It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.” 
― Antoine de Saint-Exupéry, The Little Prince


Vrtnice za mamino kolegico. Malo bolj klasičen stil voščilnice. Po dolgem času sem v roke prijela Marianne Design šablono. V zadnjem času so se mi namreč priljubile druge znamke šablon ;-) in verjetno se bom od nekaterih v kratkem poslovila in jim poskušala najti bolj ljubeč dom. Ko uredim album, bom prilepila link, če koga zanima.

Naredila sem A5 voščilnico zanjo, ker je bilo precej podpisnikov. Spet sem šla na sistem 2 ujemajoča vzorčasta papirja ter nekaj iz škatle ostankov za detajle. 

Tokrat se je še precej mudilo, ker seveda se mami šele "zadnjo minuto" spomni, da potrebuje voščilnico. Če bi imela več časa, bi verjetno še kaj zakomplicirala, tako sem ostala pri osnovah.


p.s. Tele velike črke so iz Aliexpressa in moram priznati, da so mi zelo všeč, ker je velikost kot nalašč za malo večje projekte. V bistvu sem jih kupila bolj za potrebe mixed media projektov/dnevnika ampak pridejo prav tudi pri voščilnicah.

Izzivi:
Crafty Cart: #367 Anything Goes with a twist ... add a number
Shopping Our Stash: #299 The Beautiful Rose


Iz ostankov papirja (ja, še kar me drži varčevalni hrošč) pa še eno manjšo, za zalogo. 


Najlepši par: Aprilska galerija (vaza in napis)

Hvala za obisk in lep dan vam želim še naprej.

4 komentarji:

Klara pravi ...

Čudoviti sta! Je kdaj kar fajn, da se mudi, da ne zakompliciramo, ker kljub temu ratajo lepe voščilnice :)!

Jac’s Playground pravi ...

Beautiful card and the rose die cut is stunning, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

Tina pravi ...

Prekrasni sta in tako zelo mi je všeč tvoja domislica o dvojnici iz ostankov...

Maria Rodriguez. pravi ...

WOW!! Love the beautiful Rose die, perfect for our challenge over at SHOPPING OUR STASH, awesome way to frame this fabulous images.
Thank you for playing along, hope you join us again next time.
Hugs,
Maria Rodriguez.DT