ponedeljek, 1. maj 2017

{Sizzix ponedeljkova predstavitev} - Cityscape, Skyline

V moji zbirki je tudi nova Sizzix šablona Cityscape, Skyline. Tim Holtz je itak ustvarjalna legenda. Jaz pa sem tole njegovo šablono uporabila malo po svoje.

Čisto prvič sem jo uporabila v mojem kreativnem dnevniku 1 stran na dan. (tule) Jaz res uživam ob polnjenju strani. Na vlaku, ko čakam pri zdravniku, ko čakam prijateljico za kavo ali pa ob večerih doma, za mojo ustvarjalno mizo.

Ampak seveda ni ostalo samo pri tem. Naredila sem tudi voščilnico za 18.letnika. Rad ima različna družabna omrežja, pripravlja se na vozniški izpit, v prihodnosti pa načrtuje študij v ZDA.

Vas zanima, če mi je uspelo? Naročnica je bila navdušena. Prejemnikov odziv pa še čakam.


Želja naročnice je bila, da uporabim zeleno modro barvno kombinacijo. Zelene dele sem malo obdelala z modro Oxide blazinico in sem navdušena, kako se obnašajo za senčenje.




Napis na bannerju sem sestavila s pomočjo Krumspring štampiljk, srečno na vozniškem izpitu pa sem mu zaželela z Najlepšim parom.


Hvala za obisk in komentarje.

******************************
Za izdelavo sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:



6 komentarjev:

Klara pravi ...

Oooo čist je huda! Taprava za 18.rojstni dan!:)

Hannelie pravi ...

Fabulous project Keti!

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica. Všeč mi je, da si nanjo dodala vse, kar slavljenca veseli oz. zanima.

Janja pravi ...

Krasno si združila vse izreze v lepo celoto. Lp

Zvonka pravi ...

Zelo si se potrudila in krasno uporabila veliko izrezov in tako sestavila čudovito voščilnico za 18 letnika.

Tina Z. pravi ...

oo, hudo, svetovna je!